11 June 2010

ժɾìѵìղց ϲӀɑʂʂ... ???





actually nk story skit psl my driving class nie... aku ni bole dikategorikan sbg penakut gak la... tp bile tgok mber2 n sista2 aku sume da ade driving license aku dok tertnya2 bila lak turn aku nie???? hehehehehe... setelah sekian lama aku agak berat ati mcm ade besi jer kt ati nie utk aku g class driving.. akhirnye ati aku jadi ringan sikit mgkin sbb besi tu da karat kot...ekekekeke..

aku pun beranikan diri utk daftar.... cewah!!! poyo jer ... so, mcm biase la mula2 class byk la ceramah2 psl driving2 nie aku pun follow jer la.. after ceramah, test computer lak.. instructor tu ckp msti lulus!! lulus!! test warna lgsg x bole salah 1.. aku lg jd gelabah lah kan.. dok asyk baca2 baca2 & baca buku ler apalagi... siap sruh hubby aku jd ckgu konon2 tnye r soalan yg kompem akn kuar la... hahaha..

masa utk amik test comp pun tiba.. aku cuak gak la... mulut nie terkumat kamit doa.. " ya allah ya tuhanku mintak2 la aku lulus" selesai jer jwb aku pun berdebar tggu result kt skrin... yeah!! yeah!! aku "LULUS".. heppy nye aku.... after test comp ade bengkel lak.. as usual aku follow jer... pastu dpt la aku Lesen L dgn muka huduh aku... ekekeke... saat paling mengerikan utk aku akn tiba lpas nie iaitu saat test drive on the road ni... huuhuhuhuhu.... xtau la cmne nnt ek.. tggu dan lihat hasil nye k... pls do pray for me... hrap2 aku Lulus...

1 comment:

loveformykids said...

harap Me Lulus la yea.... amin... dup..dap..dup..dap.. dado den...