15 June 2010

ɑӀɑʍɑҟ! ʂɑӀɑհ էɑɾìҟհ ʂմժɑհ... հմհմհմմմհ..





erm..tu la gamak nye story ku kali... pernah x korg salah tarikh wedding??? citer dia cm gini.. my frenz @ jiran nk married da, so dia bg la card wedding dia kat aku a few weeks b4 wedding dia.. aku pun buka la tgok kad then aku tgok tarikh dia.. ooo.. lmbt lagi.. aku pun simpan la kt umh..

by that time da smp date wedding dia ku pun semangat giler la kan, mlm tue siap gosok baju, kompem kan ngn my sista, my mom n my dad la konon2 kompem esok g k, jgn lmbt.. my hubby x g coz dia nie spesis x suke dtg wedding2 nie alergik kot... hahahha.. so the time has come... jeng..jeng..jeng.. ktrg pun on d way so, aku ckp la ngn akak aku
"k.lang cube try col etty tnye dia sanding kol bape?" my sis pun dial la no dia.. tut..tut..tut..tut lmbtnye pick up... aku pun ckp la,," tgh makeup2 kot... tetibe..... "aloo... etty ko sanding kol bape?? k.lang da on the way nie..." etty : " etty tgh tido la.. kenduri semalam la kak lang, asal x dtg???" hahahahahahhaha.. aku gelak bsr ngn mak & abah aku.. alamakss!!! mcne leh slah tarikh nie.... malu nye!!! cian kt ktrg da siap2 da n da on the way pun... nsb x smp lagi klu x tercongok2 ktrg kt sana... huhuhuhu.. x nak mghampakan sume org apalagi ktrg pun kuar la g jln2 ngn baju kurung tue feeling2 nk mkn kenduri khwin alamat mkn kt kedai jer la... huaaaahuaaahuaa

ʍօɾɑӀ օƒ էհҽ ʂէօɾվ ► lain kali tgok btul2 date kt wedding card tue then reminder dlm hp canggih korg tue ker atau mane2 k... ◄

To etty & belon.... "SELAMAT PENGANTIN BARU" sory beb wa x dpt dtg, sbb wa salah tarikh.... hhuhuhu.. kempunan nk mkn nasik minyak u olls...

No comments: